See It And Believe it

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welkom bij [Sibi] ; Registreer je of log in a.u.b!


    Leroy Rit Lange afwezigheid(redenen)

    Leroy
    Leroy
    Guardian of [Sibi](2)
    Guardian of [Sibi](2)


    Aantal berichten : 11
    Registratiedatum : 03-05-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Den Helder

    Seeing and Believing Title Track
    Seeing and Believing Title:
    Leroy Rit Lange afwezigheid(redenen) Left_bar_bleue1/100Leroy Rit Lange afwezigheid(redenen) Empty_bar_bleue  (1/100)

    Leroy Rit Lange afwezigheid(redenen) Empty Leroy Rit Lange afwezigheid(redenen)

    Bericht  Leroy zo jul 17, 2011 10:01 am

    Beste guild-leden,

    Ik ben vast alweer gekicked uit de guild vanwege mijn lange afwezigheid.

    Ik had het eerder moeten melden, maar ik had geen tijd. Voorlopig is het niet mogelijk voor mij om op GW te komen. Mijn computer doet het niet meer(zit nu op die van mijn vader) en ik had geen tijd. Ik ben vanaf morgen ook op vakantie tot 7 augustus.

    Sorry voor mijn lange afwezigheid, en hoop dat jullie mij begrijpen en mij een 2de kans willen geven.

    Nogmaals sorry
    Leroy
    Leroy
    Guardian of [Sibi](2)
    Guardian of [Sibi](2)


    Aantal berichten : 11
    Registratiedatum : 03-05-11
    Leeftijd : 29
    Woonplaats : Den Helder

    Seeing and Believing Title Track
    Seeing and Believing Title:
    Leroy Rit Lange afwezigheid(redenen) Left_bar_bleue1/100Leroy Rit Lange afwezigheid(redenen) Empty_bar_bleue  (1/100)

    Leroy Rit Lange afwezigheid(redenen) Empty Re: Leroy Rit Lange afwezigheid(redenen)

    Bericht  Leroy ma aug 15, 2011 12:02 pm

    Ben weer terug van weggeweest, maar ben vanaf 5 september t/m 10 februari tijdelijk niet beschikbaar i.v.m. stage.

    Vanaf 10 februari zal ik dan ook pas weer aanwezig zijn en mezelf weer 200% inzetten voor de guild.

      Het is nu zo mei 19, 2024 10:13 am