See It And Believe it

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welkom bij [Sibi] ; Registreer je of log in a.u.b!


2 plaatsers

    Natsu Redfox

    avatar
    Natsu
    Sibi Soldier (no title earned)
    Sibi Soldier (no title earned)


    Aantal berichten : 1
    Registratiedatum : 14-08-11

    Natsu Redfox Empty Natsu Redfox

    Bericht  Natsu zo aug 14, 2011 8:11 am

    Hoy mede guildleden,

    Ikzelf ben nu 1 weekje Guildwars aan het spelen en het bevalt me. Bij deze zal ik blijven verderspelen en dacht ik ik ga me even voorstellen bij de vrolijke guild waar ik me nu bevind.
    M'n naam is Delaere Tom en ben afkomstig van Roeselare (België, west-vlaanderen). 31jaar geleden zag ik m'n eerste levenslicht. Vele mmo's heb ik al versleten door te proberen en nogmaals te proberen. Bij deze ben ik dan ook bij guildwars gekomen omdat ik eens iets nieuws wou dan de Classieke mmo's (Wow, Rift, RoM, en zovele anderen).
    M'n nick in GW is Natsu Redfox oorspronkelijk moest dit Natsu Dragneel zijn. Deze komt van de Anime Fairy tail. Persoonlijk vind ik dit een must see anime het gaat over de vrienschap van een guild.

    Bij deze is het belangrijkste gezegd geweest als je nog vragen hebt stel ze maar gerust

    Mvg Natsu
    Spirit Reaper Leot
    Spirit Reaper Leot
    Global Moderator/Officer
    Global Moderator/Officer


    Aantal berichten : 61
    Registratiedatum : 17-04-11
    Woonplaats : Steenbergen (Noord-Brabant)

    Seeing and Believing Title Track
    Seeing and Believing Title:
    Natsu Redfox Left_bar_bleue60/100Natsu Redfox Empty_bar_bleue  (60/100)

    Natsu Redfox Empty Re: Natsu Redfox

    Bericht  Spirit Reaper Leot ma aug 15, 2011 2:18 am

    Welkom!

    Leuk in ieder geval dat je je main char name baseert op een anime serie die over een guild gaat. Dat lijkt wel een bepaalde connectie alien

      Het is nu zo mei 19, 2024 9:15 am