See It And Believe it

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welkom bij [Sibi] ; Registreer je of log in a.u.b!


3 plaatsers

    hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien

    koossie
    koossie
    Sibi Soldier (no title earned)
    Sibi Soldier (no title earned)


    Aantal berichten : 1
    Registratiedatum : 27-09-11

    hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien  Empty hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien

    Bericht  koossie di sep 27, 2011 8:50 am

    hm laat ik het maar kort houden,

    ik heet koos, woon in zweden, 32 jaar oud, intresses: mmos, old skool rpgs, oude tv series, nieuwe tv series, en discworld boeken!


    als er nog iets is wat jullie willen weten laat het mij weten !
    Spirit Reaper Leot
    Spirit Reaper Leot
    Global Moderator/Officer
    Global Moderator/Officer


    Aantal berichten : 61
    Registratiedatum : 17-04-11
    Woonplaats : Steenbergen (Noord-Brabant)

    Seeing and Believing Title Track
    Seeing and Believing Title:
    hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien  Left_bar_bleue60/100hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien  Empty_bar_bleue  (60/100)

    hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien  Empty Re: hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien

    Bericht  Spirit Reaper Leot wo sep 28, 2011 4:35 am

    Welkom Koos!
    Rene De Krijger
    Rene De Krijger
    Guardian of [Sibi](2)
    Guardian of [Sibi](2)


    Aantal berichten : 8
    Registratiedatum : 21-09-11

    Seeing and Believing Title Track
    Seeing and Believing Title:
    hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien  Left_bar_bleue5/100hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien  Empty_bar_bleue  (5/100)

    hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien  Empty Re: hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien

    Bericht  Rene De Krijger wo sep 28, 2011 4:38 am

    Yo, welkom bij den club Very Happy

    Trouwens, Zweden helemaal>? Komt niet zo vaak voor d8 ik?
    Spirit Reaper Leot
    Spirit Reaper Leot
    Global Moderator/Officer
    Global Moderator/Officer


    Aantal berichten : 61
    Registratiedatum : 17-04-11
    Woonplaats : Steenbergen (Noord-Brabant)

    Seeing and Believing Title Track
    Seeing and Believing Title:
    hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien  Left_bar_bleue60/100hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien  Empty_bar_bleue  (60/100)

    hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien  Empty Re: hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien

    Bericht  Spirit Reaper Leot wo sep 28, 2011 6:09 am

    Lord Stannie schreef:Yo, welkom bij den club Very Happy

    Trouwens, Zweden helemaal>? Komt niet zo vaak voor d8 ik?

    Er wonen idd meer nederlanders in Nederland dan in Zweden Cool

    Gesponsorde inhoud


    hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien  Empty Re: hallo ! mijn in game naam is ekiaam wrath, irl heet ik koos......erm in zweden jacob ( zweden spreken mijn naam uit als meervoud voor koeien

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 8:03 am